VOORWAARDEN

Klik hier voor de uitgebreide Uniforme Voorwaarden Horeca

Onze voorwaarden

A. Prijzen

Al onze kamerprijzen zijn prijzen per kamer per nacht op basis van 2 personen per kamer, tenzij anders vermeld.

  • Alle prijzen zijn inclusief ontbijt, gebruik van Spa Woolness (indien de kamer reservering rechtstreeks bij het hotel gereserveerd), exclusief toeristenbelasting en gemeentelijke heffingen, tenzij anders vermeld bij het arrangement of de aanbieding.
  • Reserveringen zijn exclusief €3,10- toeristenbelasting p.p.p.n
  • Kinderen 0-2 €10,- per nacht | kinderen 3-11 €30,- per nacht | kinderen 12+ €55,-  per nacht.  Het kind is een extra persoon op de kamer van de ouders.
  • Boutique Hotel Texel behoudt zich het recht voor de kamerprijzen op ieder moment te  wijzigen.

 

B. Huisdieren

  • Huisdieren zijn alleen toegestaan op de daarvoor bestemde kamers, op basis van beschikbaarheid. Huisdiervriendelijke kamers zijn te reserveren op aanvraag. Er is één huisdier op de huisdiervriendelijke kamer toegestaan. 

 

C. Overeenkomst bij boeken

Bij het maken van uw reservering bent u overeen gekomen akkoord te gaan met de Uniforme Voorwaarden. De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven hore­cadien­sten verlenen en horecaovereenkomsten  sluiten. (Artikel 9.2.2. is belangrijk bij het annuleren van een reservering.) klik hier voor de voorwaarden.

 

D. In en om het hotel

  • Check in vanaf 14.00 uur. Check out voor 11.00 uur (eerder inchecken of later uitchecken in overleg en met een supplement mogelijk).
  • Roken is in het gehele hotel niet toegestaan.
  • Lift aanwezig
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren

 

Spa Woolness

  • Betreding van Spa Woolness is voor eigen risico. Boutique Hotel Texel stelt zich niet aansprakelijk voor mogelijke schade of klachten naar aanleiding van een bezoek aan Spa Woolness.

 

  • Boutique Hotel Texel stelt ruimte beschikbaar aan een aantal zelfstandig onderneemsters op het gebied van schoonheid en welzijn. Boutique Hotel Texel stelt zich niet aansprakelijk voor mogelijke schade en/of klachten naar aanleiding van behandelingen ondergaan bij een van de salons. Het genieten van een treatment bij een van de specialistes van Spa Woolness is voor eigen risico.  Mocht u onverhoopt naar aanleiding van de treatment klachten ondervinden dient u deze binnen 48 uur schriftelijk te melden. 

 

Klachtenafhandeling

1. De wederpartij is verplicht klachten over de geleverde prestatie direct na constatering, doch uiterlijk binnen 48 uren, aan het bedrijf te melden, zodat het bedrijf in staat wordt gesteld de klachten te verhelpen. Klachten moeten vervolgens schriftelijk binnen 7 dagen door de wederpartij aan het Bedrijf bevestigd worden.


2. Overige klachten ten aanzien van de uitvoering van de overeenkomst moeten eveneens direct na ontdekking - doch uiterlijk binnen 14 dagen na levering van de zaken of de prestatie-schriftelijk aan het Bedrijf worden gemeld.


3. Indien een klacht niet binnen de in de voorgaande leden vermelde termijnen aan het Bedrijf is gemeld, worden de zaken geacht in goede staat te zijn ontvangen en wordt de prestatie geacht aan de overeenkomst te beantwoorden. Alsdan is geen beroep mogelijk op de toepasselijke houdbaarheid of de overeengekomen garantie.

 

Verloren voorwerpen

Spa Woolness en Boutique Hotel Texel houdt zich niet aansprakelijk bij eventuele vermissing of diefstal van door de gast meegebrachte goederen of waardevolle voorwerpen en aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van letsel aan personen en/of schade aan goederen. Spa Woolness en Boutique Hotel Texel maakt gebruik van cameratoezicht voor beveiliging van de gasten en het personeel. We hanteren een maximale bewaartermijn van 24 uur, tenzij bepaalde beeldopnamen langer nodig zijn voor afhandeling van geconstateerde incidenten.

 

Persoonsgegevens & Privacy

Vanaf 25 mei 2018 geldt in heel Europa de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), wetgeving die de privacy van burgers, en dus van onze gasten beter moet beschermen. De AVG vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens. De AVG stelt strenge eisen aan hoe wij als ondernemer om moet gaan met persoonsgegevens. Uiteraard respecteren wij deze voorwaarden volledig. Echter bij het afnemen van een dienst of het maken van een reservering bij Boutique Hotel Texel, Spa woolness of restaurant Gusta gaat u stilzwijgend akkoord met onze algemene voorwaarden. Eveneens als de opslag van uw privé gegevens als naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer ten behoeve van communicatie omtrent onze services en diensten en uw reservering. Wij Boutique Hotel Texel BV zullen uw gegevens niet verstrekken aan derde en zullen deze gegevens enkel gebruiken voor het maken van een reservering, het afnemen van diensten en services en directe communicatie. Mocht u bezwaar hebben op het geen bovengesteld vernemen wij het graag van u en zullen wij uw privé gegevens uit ons systeem verwijderen. 

Annuleringen

Rechtstreekse hotel reserveringen hebben altijd de beste voorwaarden. Wilt u weten waarom? Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende.
 
Heeft u een Texelse hotelweek actie geboekt dan gelden de voorwaarden zoals middels de Texelse hotelweek geboekt. 

 

Individueel

Heeft u een rechtstreekse reservering gemaakt bij Boutique Hotel Texel dan gelden de volgende gunstige annuleringsvoorwaarden:  
 
 
  • Annuleren en/of verplaatsen van de boeking tot 48 uur (2 dagen) van tevoren is kosteloos. Hiervoor houden wij als aankomsttijd 14.00 uur aan. Heeft u bijvoorbeeld gereserveerd voor aankomst 6 juli? Dan mag u tot 4 juli 14.00 uur nog kosteloos bij ons annuleren of uw reservering verplaatsen.  
  • Een annulering geldt slechts als annulering, wanneer deze telefonisch dan wel per e-mail is geannuleerd en als annulering is bevestigd door het  hotel.
  • Heeft u rechtstreeks bij het hotel gereserveerd, dan geldt dat bij annulering tot 24 uur voor aankomst 50% in rekening van de totale reissom wordt gebracht. 

 

  • Deze gunstige annuleringsvoorwaarden gelden niet bij een boeking geplaatst via een derde partij. U dient in het geval van een annulering van een boeking gemaakt bij een derde partij contact op te nemen met het bedrijf waar u de boeking geplaatst heeft.
 

 

Groepsreserveringen

A. Wat is een groep?
Groepsreserveringen zijn reserveringen voor meer dan 12 personen personen of 6 kamers. De boeker (degene die de reservering maakt) wordt door het hotel gezien als de hoofdboeker en is hoofdelijk aansprakelijk voor de reservering. 

 

B. Behoud van optie

Na ontvangst van de offerte kunt u een optie plaatsen op de reservering. Deze optie kan tot 14 dagen behouden worden. Na het einde van deze 14 dagen, zonder definitieve reservering, vervalt de optie automatisch. 

 

C. Annulerings en wijzigingsvoorwaarden groepsreservering

C.1 - Één maand voor aankomst is de gehele boeking nog kosteloos te annuleren en of te verplaatsen.

C.2 - Tot 21 dagen voor aankomst wordt 25% van de totale reserveringswaarde in rekening gebracht.

C.3 - Tot 14 dagen voor aankomst wordt 50% van de totale reserveringswaarde in rekening gebracht.

C.4 -  Na 14 dagen voor aankomst wordt 100% van de reserveringswaarde in rekening gebracht

C.5 - Met uitzondering tot maximum van 2 kamers gelden de volgende annuleringsvoorwaarden: Zie D.

C.6. Voor afhuur van de gehele locatie gelden aangepaste annuleringsvoorwaarden
Wijzigingen of annuleringen kunnen tot 3 maanden voorafgaand aan de reservering kosteloos worden doorgevoerd daarna zijn hier kosten aan verbonden.

 

D. Annulerings en wijziginsvoorwaarden kameraantal binnen de reservering

D.1 - Één maand voor aankomst zijn de kamer aantallen nog kosteloos te wijzigen.

D.2 - Tot 48 uur voor aankomst 14.00 zijn de kamer aantallen kosteloos te wijzigen met een maximum van 2 kamers 

D.3 - Tot 24 uur voor aankomst wordt 50% van de geannuleerde kamerprijs in rekening gebracht

D.4 - Na 24 uur voor aankomst wordt 100% van de geannuleerde kamerprijs in rekening gebracht 

 

E. Aanbetaling

Wanneer de groepsreservering definitief is. Vragen wij u minimaal één maand voor aankomst een aanbetaling te hebben voldaan. Keuze uit:

  • E.1 - 100% van de geboekte kamers
  • E.2 - 50% van de reserveringswaarde van de offerte.
  • Reserveringswaarde betreft de totale reservering inclusief overnachtingen, ontbijt, lunches, diners, breaks of andersoortig geofferde en bevestigde diensten van uit het hotel verzorgt. 

 

No Show

Ingeval van no-show is de gast in alle gevallen verplicht de totale reserveringswaarde te betalen. 
Klik hier voor de uitgebreide Uniforme Voorwaarden Horeca