VOORWAARDEN

Klik hier voor de uitgebreide Uniforme Voorwaarden Horeca

Onze voorwaarden

  • Al onze kamerprijzen zijn prijzen per kamer per nacht op basis van 2 personen per kamer, tenzij anders vermeld.
  • Alle prijzen zijn inclusief ontbijt, gebruik van Spa Woolness (indien de kamer reservering rechtstreeks bij het hotel gereserveerd), exclusief toeristenbelasting en gemeentelijke heffingen, tenzij anders vermeld bij het arrangement of de aanbieding.
  • Check in vanaf 14.00 uur. Check out voor 11.00 uur (eerder inchecken of later uitchecken in overleg mogelijk).
  • Kinderen 0-3 gratis | kinderen 4-6 € 20 | kinderen 7-12 € 30 p.k.p.n. Het kind is een extra persoon op de kamer van de ouders.
  • Boutique Hotel Texel behoudt zich het recht voor de kamerprijzen op ieder moment te  wijzigen.
  • Huisdieren zijn alleen toegestaan op de daarvoor bestemde kamers.
  • Roken is in het gehele hotel niet toegestaan.
  • Lift aanwezig
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren

Bij het maken van uw reservering bent u overeen gekomen akkoord te gaan met de Uniforme Voorwaarden. De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven hore­cadien­sten verlenen en horecaovereenkomsten  sluiten. (Artikel 9.2.2. is belangrijk bij het annuleren van een reservering.) klik hier voor de voorwaarden.

Spa Woolness

Betreding van Spa Woolness is voor eigen risico. Boutique Hotel Texel stelt zich niet aansprakelijk voor mogelijke schade of klachten naar aanleiding van een bezoek aan Spa Woolness.

Boutique Hotel Texel stelt ruimte beschikbaar aan een aantal zelfstandig onderneemsters op het gebied van schoonheid en welzijn. Boutique Hotel Texel stelt zich niet aansprakelijk voor mogelijke schade en/of klachten naar aanleiding van behandelingen ondergaan bij een van de salons. Het genieten van een treatment bij een van de specialistes van Spa Woolness is voor eigen risico.  Mocht u onverhoopt naar aanleiding van de treatment klachten ondervinden dient u deze binnen 48 uur schriftelijk te melden. 
 

1.De wederpartij is verplicht klachten over de geleverde prestatie direct na constatering, doch uiterlijk binnen 48 uren, aan het Bedrijf te melden, zodat het Bedrijf in staat wordt gesteld de klachten te verhelpen. Klachten moeten vervolgens schriftelijk binnen 7 dagen door de wederpartij aan het Bedrijf bevestigd worden.
2.Overige klachten ten aanzien van de uitvoering van de overeenkomst moeten eveneens direct na ontdekking - doch uiterlijk binnen 14 dagen na levering van de zaken of de prestatie-schriftelijk aan het Bedrijf worden gemeld.
3.Indien een klacht niet binnen de in de voorgaande leden vermelde termijnen aan het Bedrijf is gemeld, worden de zaken geacht in goede staat te zijn ontvangen en wordt de prestatie geacht aan de overeenkomst te beantwoorden. Alsdan is geen beroep mogelijk op de toepasselijke houdbaarheid of de overeengekomen garantie.

 

Spa Woolness en Boutique Hotel Texel houdt zich niet aansprakelijk bij eventuele vermissing of diefstal van door de gast meegebrachte goederen of waardevolle voorwerpen en aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van letsel aan personen en/of schade aan goederen. Spa Woolness en Boutique Hotel Texel maakt gebruik van cameratoezicht voor beveiliging van de gasten en het personeel. We hanteren een maximale bewaartermijn van 24 uur, tenzij bepaalde beeldopnamen langer nodig zijn voor afhandeling van geconstateerde incidenten.

Persoonsgegevens

Vanaf 25 mei 2018 geldt in heel Europa de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), wetgeving die de privacy van burgers, en dus onze gasten beter moet beschermen. De AVG vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens. De AVG stelt strenge eisen aan hoe wij als ondernemer om moet gaan met persoonsgegevens. Uiteraard respecteren wij deze voorwaarden volledig. Echter bij het afnemen van een dienst of het maken van een reservering bij Boutique Hotel Texel, Spa woolness of restaurant Gusta gaat u stilzwijgend akkoord met onze algemene voorwaarden. Eveneens als de opslag van uw privé gegevens als naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer ten behoeve van communicatie omtrent onze services en diensten en uw reservering. Wij Boutique Hotel Texel BV zullen uw gegevens niet verstrekken aan derde en zullen deze gegevens enkel gebruiken voor het maken van een reservering, het afnemen van diensten en services en directe communicatie. Mocht u bezwaar hebben op het geen bovengesteld vernemen wij het graag van u en zullen wij uw privé gegevens uit ons systeem verwijderen. 

Annuleringen

Rechtstreekse hotel reserveringen hebben altijd de beste voorwaarden. Wilt u weten waarom?

Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende 

Individueel

Heeft u een rechtstreekse reservering gemaakt bij Boutique Hotel Texel dan gelden de volgende gunstige annuleringsvoorwaarden:  
Annuleren tot 48 uur (2 dagen) van tevoren is kosteloos. Hiervoor houden wij als aankomsttijd 14.00 uur aan. Heeft u bijvoorbeeld gereserveerd voor aankomst 6 juli dan mag u tot 4 juli 14.00 uur nog kosteloos bij ons annuleren of uw reservering verplaatsen.  

Een annulering geldt slechts als annulering wanneer deze telefonisch dan wel per e-mail is geannuleerd en als annulering is bevestigd door het  hotel.

Heeft u rechtstreeks bij het hotel gereserveerd geld dat bij annulering tot 24 uur  50% in rekening wordt gebracht na 24uur wordt dit 100%.

Deze gunstige annuleringsvoorwaarden gelden niet bij een boeking geplaatst via een derde partij. U dient in het geval van een annulering in dat geval contact op te nemen met het bedrijf waar u de boeking geplaatst heeft.

Groepsreserveringen

Groepsreserveringen zijn reserveringen voor meer dan 6 personen of 4 kamers.

A. Bij annulering meer dan 3 maanden voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen.
B. Bij annulering meer dan 2 maanden voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserve­ringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
C. Bij annulering meer dan 1 maand voor de in­gangs­datum is de klant gehouden 35% van de reserve­ringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
D. Bij annulering meer dan 14 dagen voor de in­gangs­datum is de klant gehouden 60% van de reserve­ringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
E. Bij annulering meer dan 7 dagen voor de in­gangs­datum is de klant gehouden 85% van de reserve­ringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
F. Bij annulering 7 dagen of minder voor de in­gangs­datum is de klant gehouden 100% van de reserve­ringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

No Show

Ingeval van no-show is de klant in alle gevallen verplicht de reserveringswaarde te betalen. 

Klik hier voor de uitgebreide Uniforme Voorwaarden Horeca