COVID-19 & uw verblijf bij Boutique Hotel Texel

Ons hotel, restaurant en salons zijn geopend. Wij serveren ontbijt, lunch en diner aan onze gasten in het restaurant met in achtnemend de richtlijnen gesteld door het RIVM. #Staysafe

Update: 4 november 2020
De maatregelen omtrent het Corona-virus (COVID-19) kunnen gevolgen hebben voor uw verblijf bij Boutique Hotel Texel.  Natuurlijk heeft de veiligheid van onze medewerkers en gasten onze hoogste prioriteit. Binnen Boutique Hotel Texel volgen we hiervoor de richtlijnen van de overheid en het RIVM. U bent van harte welkom op het eiland waar wij er alles aan zullen doen u een fijn, veilig en onbezorgt verblijf te verzorgen. Daarbij hebben wij natuurlijk uw hulp wel nodig :-)

 

Maatregelen bij Boutique Hotel Texel
In overeenstemming met de nieuwe en uitgebreide voorzorgsmaatregelen van de overheid en RIVM omtrent de COVID-19 epidemie, hebben wij de volgende maatregelen genomen.

 

Deze maatregelen zijn vooralsnog van kracht 

  1. Onze spa is alleen geopend voor hotelgasten volgens de richtlijnen van het RIVM met een maximum van 8 personen tegelijke tijd. 
  2. Ons spabad (zwembad) is alleen geopend voor hotelgasten met een maximum van 8 personen.
  3. Het spabad (zwembad) wordt meerdere keren per dag gedesinfecteerd en gereinigd. Omkleden en douchen in het zwembad is niet wenselijk. Gebruik hiervoor uw hotel kamer.
  4. Onze salons zijn geopend op reservatie.
  5. Het restaurant is alleen toegankelijk voor hotel gasten voor ontbijt, lunch en diner op reservatie. Wij serveren op 1.5m afstand aan uw tafel. 
    Na 20:00 uur worden er geen alcoholische dranken meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten
  6. Het ontbijt wordt geserveerd in buffet vorm. Wenst u liever ontbijt op de kamer dan is dit op aanvraag zeker mogelijk tegen meerprijs. 
  7. We hebben extra hygiëne instructies gegeven aan onze medewerkers en extra hygiëne maatregelen genomen rondom schoonmaak.
  8. Wij schudden geen handen en voorkomen lichamelijk contact.
  9. Wij dragen een mondkapje in de algemene ruimtes. Wij stellen het zeer opprijs wanneer onze gasten dit voorbeeld volgen.
  10. Bij het betreden van het restaurant en/of lounge vragen wij uw handen te alle tijden te desinfecteren.
  11. Wij houden 1,5 meter afstand, dit doen we samen. Helpt u ons hierin mee?
  12. Medewerkers zijn alleen aan het werk indien zij in goede gezondheid verkeren.
  13. Ervaart u voor of tijdens uw verblijf (corona gerelateerde) klachten wordt u geadviseerd thuis te blijven en uw reservatie te annuleren. Hiervoor gelden de UVH. Annuleering is gratis tot 48 uur voor aankomst, daarna zullen er kosten in rekening worden gebracht. 
  14. Heeft een huisgenoot of gezinslid met (corona gerelateerde) klachten en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact gehad ook dan wordt u geadviseerd thuis te blijven. 

Met de aanscherping van de COVID-19 maatregelen serveren wij vanaf heden in ons restaurant.

 

 

Ontbijtbuffet

Wij serveren het ontbijtbuffet in 3 shifts, hieruit kunt u kiezen tussen:

08:00 - 09:00 | 09:00 - 10:00 | 10:00 - 11:00
Wenst u liever ontbijt op bed of take away? Dan is dit uiteraard ook mogelijk tegen meerprijs. 

 

Lunch
Dagelijks kunt u van 12:30 tot 16:00 uur uitgebreid bij ons lunchen.
Tip: kies voor een van onze lunchplateaus, een echt aanrader ;-)

Diner
Wij serveren dagelijks een wisselend 3-gangen chef signature verassingsmenu in ons restaurant. U kunt reserveren voor de shift van: 17:30-19:00 of 19:45-21:30
Vanaf 20.00uur kunt u geen alcoholische dranken meer bestellen.

 

op 25 & 31 december serveren wij geen gerechten in ons restaurant en lounge bar. Veel leuker nog kunt u op het Winter polderland (achter het hotel) bij een van de foodtrucks uw kerst/oudjaars diner in gezellige sferen genieten. Voor meer informatie over het Winter polderland klik hier. 


Bar lounge
Onze bar & lounge zijn tot 22.00 uur geopend.

In onze bar/lounge serveren wij diverse plategerechten en barbites. 

 

Wij houden de situatie omtrent het coronavirus en de aanbevelingen van de gezondheidsautoriteiten nauwlettend in de gaten. Wees gerust dat de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers onze absolute prioriteit heeft. 

 

Heeft u een reservering en twijfelt u over of u deze alvast moet annuleren?
Wij hanteren de volgende voorwaarden:
 

  1. Op al onze services en diensten zijn de UVH van toepassing. Dit betekend dat u tot 48 uur voor aankomst (2 dagen) kosteloos uw reservering kunt wijzigen/annuleren.
  2. Heeft u een reservering voor meer dan 4 kamers of 6 personen dan valt uw reservering onder de voorwaarde van groepsreserveringen. Zie hier het groepsreserveringen beleid. 

    Wij vertrouwen u er op voldoende te kunnen hebben geïnformeerd en heten u uiteraard heel graag van harte welkom op het eiland. Mochten er vragen en of onduidelijkheden zijn naar aanleiding van bovenstaand  dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. 

 
Welke maatregelen zijn van toepassing op Texel?
Op verzoek van de nationale overheid treft Texel maatregelen in verband met het coronavirus in Nederland:

De veerdienst TESO verzoekt inzittenden van voertuigen zoveel mogelijk in het voertuig te blijven. Fietsers en voetgangers wordt gevraagd zich zoveel mogelijk in de salons te verspreiden en een mondkapje te dragen. Aan boord zijn uitgebreide hygiënemaatregelen genomen. Hier kunt u de meest actuele coronamaatregelen van de TESO vinden. De veerdienst vaart volgens regulieren afvaarttijden.

Musea zijn geopend, horeca gesloten. Evenementen zijn voorals nog afgelast.
Hier kunt u de meest actuele coronamaatregelen op Texel vinden.

Boutique Hotel Texel

Postweg 134
1795 JS nabij De Cocksdorp, Texel

Telefoon: +31 (0)222 311 237
E-mail: info@hoteltexel.com

We horen graag van u!

We horen graag van u! Heeft u meer informatie nodig? Of wilt u dat wij contact met u opnemen naar aanleiding van een vraag?
Vertel ons hieronder uw vraag of uw wensen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

 *
 *
 *
 *
Ik ga akkoord met het privacy statement